ارسال بار به اروپا

ارسال بار به اروپا : جهت دریافت اطلاعات ارسال بار به اروپا مانند هزینه فرستادن بار به اروپا با ما تماس بگیرید. همکاران ما سوالات شما در خصوص حمل بار به اروپا ، حمل بار زمینی به اروپا ، هزینه حمل بار به اروپا ، حمل بار هوایی به اروپا ، کرایه حمل بار به اروپا ، نرخ حمل بار به اروپا ، بیمه ارسال بار به اروپا ، هزینه ارسال بار به اروپا ، هزینه حمل کالا به اروپا ، شرایط لازم برای ارسال بار به اروپا و همچنین نحوه بسته بندی برای کارگو اروپا را برای شما شرح خواهند داد. در صورت نیاز به خدمات حمل بار زمینی به اروپا ، حمل بار هوایی به اروپا ، ارسال کالا به اروپا ، فریت بار به اروپا ، هزینه فریت بار به اروپا تنها کافیست با شماره تلفن های مندرج در وب سایت ما تماس بگیرید.

ارسال بار به اروپا
ارسال بار به اروپا

حمل بار به اروپا

ارسال بار به اروپا علی رغم تحریم‌ها در سال‌های اخیر روند رو به رشدی داشته و شاهد گسترش روابط تجاری میان ایران و کشورهای اروپایی هستیم. علاوه بر این کشورهای اروپایی بستر مناسبی برای تحصیل و زندگی دارند، از همین رو بسیاری از افراد به کشورهای اروپایی مهاجرت کرده و ممکن است در شرایطی قصد ارسال بار از ایران به اروپا داشته باشند.

حمل بار به اروپا به روش‌های گوناگون هوایی، دریایی و زمینی صورت گرفته و مستلزم رعایت قوانین و مقرراتی است. به همین خاطر لازم است پیش از حمل بار اطلاعات کاملی درباره نحوه ارسال بار، هزینه‌های حمل بار به اروپا، روش‌های حمل بار و غیره به دست آورید.

روش‌های ارسال بار به اروپا

روش‌های متعددی برای ارسال بار به اروپا وجود دارند که شما می‌توانید بر اساس شرایط و هزینه خود، یکی از آنها را انتخاب کنید. شما این امکان را دارید که بار خود را از اروپا به ایران با استفاده از روش‌های زمینی، هوایی و دریایی به کشور مقصد بفرستید. همان‌طورکه گفتیم، همه چیز به شرایط خود شما و بودجه‌ای که قرار است برای ارسال بار در نظر بگیرید، بستگی دارد.

روش‌های ارسال بار به اروپا
روش‌های ارسال بار به اروپا

حمل بار به اروپا از طریق زمینی
در تجارت خارجی، حمل و نقل بین المللی کالا به معنای انتقال کالا از یک کشور به کشور دیگر است. در مورد حمل و نقل زمینی، متداول­ترین وسیله نقلیه برای جابجایی کالا، کامیون است.

مزیت اصلی حمل‌ونقل زمینی، تنوع گسترده مسیرها برای رسیدن به نقطه تحویل است، که انعطاف‌پذیری بیشتری را در هنگام تغییر مسیر انتخاب شده اولیه به دلایلی مانند تصادف یا توقف، فراهم می‌کند.

علاوه بر این، این روش حمل بار یکی از امن­ ترین گزینه­ ها است؛ زیرا مثل حمل و نقل از طریق دریا، نیازی به چند بار بارگیری کالا ندارد. حمل و نقل زمینی مطمئناً قدیمی­ ترین، فوری­ترین، انعطاف­ پذیرترین روش حمل بار به اروپا است و بیشتر برای مسافت ­های کوتاه استفاده می­شود. به ویژه در قرن بیستم به لطف سرعت و راحتی آسفالت و ظهور بزرگراه ­ها بیشتر مورد استقبال افراد قرار می­گیرد. حمل و نقل زمینی می­تواند با قطار یا کامیون باشد.

حمل بار به اروپا از طریق دریایی

حمل و نقل دریایی رایج ­ترین شکل حمل و نقل برای واردکنندگان و صادرکنندگان اروپا است. حمل و نقل دریایی برای طی مسافت­های طولانی استفاده می­شود و برای کالاهای فاسد نشدنی مناسب است. به طور کلی، در واقع اقتصادی­ترین نوع حمل و نقل به حساب می­آید، اما این نوع از حمل بار به اروپا بسیار کند انجام می­شود. بسته به مسافت و خدمات موجود، آب و هوا می­تواند از چند روز تا چند ماه متغیر باشد. یک جنبه مثبت این است که با این نوع حمل و نقل می­توان مقادیر و حجم زیادی از بار را در مقایسه با روش­های دیگر حمل و نقل (از طریق زمین و هوا) جابه جا کرد.

در مقابل یکی از مشکلاتی که وجود دارد این است که انتقال بار از بندر به محل موردنظر سخت است. با این حال، حمل و نقل دریایی همچنان روشی ایده­آل برای حمل بار به اروپا و بارهای بین المللی بزرگ به شمار می رود. ناگفته نماند که در ارسال بار با این روش هزینه بالایی دارد.

حمل بار دریایی به اروپا:

ارسال بار از طریق دریا جهت ارسال به بسیاری از کشورها گزینه بسیار مفیدی است به ویژه برای افراد حقیقی یا حقوقی که قصد ارسال وسایل و یا اجناس حجیم با مقادیر نسبتا زیاد به مقصد را دارند. حمل بار در بندرگاه ها معمولا از طریق کانتینرهای باری به درون کشتی های باری صورت می گیرد. به ویژه در هنگام صادرات و واردات کالا میان کشورهای مختلف جهان. کشورهای اروپایی نیز از این امر مستثنی نیستند و همواره صادرات و واردات کالاهای تجاری به بندرهای کشورهای اروپایی هر روزه از طریق کشتی های بزرگ حمل بار صورت می گیرد.

حمل و ارسال بار به این ترتیب به ویژه جهت ارسال به کشورهایی مانند انگلستان، ایرلند، کشورهای اسکاندیناوی، آلمان، هلند، بلژیک، اسپانیا، پرتقال، فرانسه، ایتالیا و … بسیار مناسب و به صرفه است. ایمنی باربری دریایی به اروپا و هزینه های مناسب آن، امروزه کاملا برای مسافران و تجار امری محرز است و به همین جهت بسیاری از اشخاص حقیقی و یا حقوقی از این طریق جهت ارسال بار به اروپا اقدام می کنند.

بهترین روش ارسال بار به اروپا کدام است؟

یکی از سوالات رایجی که افراد هنگام ارسال بار به اروپا می‌پرسند این است که کدام روش بهترین گزینه برای حمل بار به اروپا از ایران است؟ آیا بهتر است به صورت هوایی مرسوله‌های خود را به کشورهای اروپایی بفرستیم یا روش دریایی و زمینی انتخاب بهتری است؟ اگر قصد ارسال ارزان بار به اروپا داشته باشیم بار خود را از طریق کدام روش ارسال کنیم؟

بهترین روش ارسال بار به اروپا
بهترین روش ارسال بار به اروپا

در پاسخ به این سوالات باید بگوییم که به طور کلی نمی‌توان یکی از سه روش دریایی، هوایی و زمینی را به عنوان بهترین روش ارسال بار به اروپا معرفی کرد و بهترین روش حمل بار با توجه به هدف شما می‌تواند متفاوت باشد.

اجازه دهید با ذکر یک مثال این موضوع را مطرح کنیم. فرض کنید که به عنوان یک تاجر قصد ارسال یک دستگاه سنگین با وزن دو تن به یکی از کشورهای اروپایی را دارید و زمان رسیدن بار چندان حائز اهمیت نیست. بدون شک در چنین شرایطی حمل بار به روش هوایی مقرون به صرفه و امکان‌پذیر نیست و حمل دریایی بهترین روش برای حمل بار به اروپا است.

قوانین حمل و نقل بین المللی زمینی به اروپا

در حمل و ارسال بار به کشورهای اروپایی از مبدأ ایران، یک‌سری قوانین وجود دارد. البته این قانون‌ها تنها به کشورمان محدود نمی‌شوند و در کشورهای دیگر هم حکمران هستند. در ادامه تعدادی از مهم‌ترین قوانین و مقررات حمل زمینی بار را برای شما آورده‌ایم:

مقررات گمرکی

بعد از ارسال بار به کشورهای اروپایی، معمولاً آن‌ها را به گمرک می‌برند. گیرنده موظف به ترخیص کالا از گمرک خواهد بود. گمرکات در هر کشوری قوانین مخصوص به خود را برای تحویل بار دارند. شرکت‌های معتبر معمولاً خودشان ترخیص کالا از گمرک را بر عهده می‌گیرند و شما هیچ نگرانی از این بابت نخواهید داشت.

قوانین مربوط به وزن بار

وقتی از روش زمینی برای حمل بار استفاده می‌کنید، امکان جابه‌جایی بار با وزن بیشتر وجود دارد؛ اما مسئله این است که کشورهای مختلف هرکدام رویه‌های خاصی برای حداکثر وزن بار دریافتی در نظر می‌گیرند؛ بنابراین قبل از ارسال بار باید از حداکثر وزن دریافتی در کشور مقصد اطمینان حاصل کنید.

مدارک لازم

در هنگام جابه‌جایی بار به کشورهای مختلف به مدارکی همچون بیمه، بارنامه، مجوز ورود و خروج و… نیاز است. قبل از سفر باید تمام این مدارک را به شرکت حمل و نقل بین المللی زمینی تحویل دهید.

قوانین امنیتی

یک‌سری قوانین امنیتی هم در پایانه‌های کشورهای مختلف وجود دارد که باید رعایت شوند. به‌طور مثال، وقتی ماشین به مرز کشور موردنظر می‌رسد، مأموران آن را بررسی می‌کنند تا از ورود هرگونه کالای غیرقانونی، قاچاق و خطرناک به کشورشان جلوگیری کنند.

مزایای انتقال زمینی بار به اروپا چیست؟

روش حمل و نقل بین المللی زمینی برای تجار، شرکت‌های بازرگانی و حتی افراد عادی کاربرد دارد. این روش ارسال بار همچنین مزیت‌های زیادی دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

مقرون‌به‌صرفه‌بودن

یکی از بزرگ‌ترین مزایای حمل و نقل بین المللی زمینی، ارزان‌تربودن آن نسبت به سایر گزینه‌های جابه‌جایی بار است. در این روش به نیروی خدماتی کمتری نیاز است و به همین دلیل هزینه‌ها کاهش می‌یابند. در یک سفر زمینی محموله‌های زیادی به‌سمت مقصد حمل می‌شوند و هزینه‌های باربری بین فرستنده‌ها تقسیم خواهد شد.

دوستدار محیط‌زیست

ماشین‌های حمل بار آلودگی کمی ایجاد می‌کنند. در این روش سوخت کمتری هم نسبت به روش حمل هوایی مصرف می‌شود و بنابراین محیط‌زیست هم خیلی آلوده نمی‌شود.

ایمنی بیشتر

ایمنی در سفرهای زمینی بیشتر است. حمل و نقل بین المللی دریایی و هوایی ریسک بالاتری نسبت به خطوط زمینی دارد. گاهی‌اوقات مسیر زمینی از مسیر دریایی کوتاه‌تر است و همین کوتاه‌بودن مسیر، باعث کاهش خطرها می‌شود.

معایب انتقال زمینی بار به اروپا چیست؟

حمل و نقل بین المللی زمینی به اروپا علاوه بر مزیت‌های فراوانی که دارد، شامل یک‌سری معایب هم می‌شود. در ادامه این معایب را برای شما بیان می‌کنیم:

تأثیرپذیری از شرایط آب‌وهوایی

شرایط آب‌وهوایی می‌تواند روی سفرهای جاده‌ای تأثیر بگذارد. باران شدید، مه و دیگر تغییرات آب‌وهوایی وضعیت جاده‌ها را تغییر می‌دهند و می‌توانند باعث تأخیر در سفرها شوند.

احتمال خرابی وسایل نقلیه

وسایل نقلیه زمینی نسبت به هواپیما و قطار مستعد خرابی بیشتری هستند و ممکن است در طول مسیر ناگهان دچار ایراد شوند. در این صورت، محموله‌ها با خطر مواجه می‌شوند و یا بار دیرتر به مقصد می‌رسد.

عدم تناسب با مسافت‌های طولانی

روش حمل و نقل بین المللی زمینی برای مسافت‌های طولانی مناسب نیست. به‌ویژه اگر بار سنگین باشد، به‌هیچ‌وجه استفاده از این روش توصیه نمی‌شود.

سرعت کمتر

ارسال زمینی بار به کشورهای اروپایی در مقایسه با حمل و نقل ریلی و هوایی کندتر است. این موضوع یکی از نقاط ضعف این روش به حساب می‌آید. عواملی مانند ترافیک، جاده‌های نامناسب و استراحت در بین مسیر، باعث کاهش سرعت انتقال محموله‌ها به مقصد می‌شوند.

تا اینجا درباره مزایا و معایب حمل و نقل بین المللی زمینی به اروپا با شما صحبت کردیم. اگر می‌خواهید درباره هزینه این روش بدانید، در ادامه با ما همراه باشید.

حمل اثاثیه منزل به اروپا

خیلی از افراد قصد زندگی در کشورهای خارجی و کشورهای اروپایی را دارند .و می خواهند که اثاثیه و لوازم منزلشان را از کشور خارج نمایند.یکی از راههای ارسال لوازم منزل به اروپا ( ارسال اثاثیه منزل به خارج از کشور ) ، از طریق زمینی می باشد.اینکار توسط شرکتهای حمل و نقل بین المللی انجام می شود.حمل و نقل زمینی اثاثیه به کشورهای اروپایی از شمال غربی کشور مانند بازرگان صورت می گیرد. حمل اثاثیه منزل به خارج از کشور به صورت زمینی اغلب در ایران با دو نوع کانتینر با سایزهای 20 فوت و 40 فوت صورت می گیرد که حجم کانتینرهای 20 فوت حدود 30 متر مکعب و حجم کانتینرهای 40 فوت حدود 60 متر مکعب میباشد.حمل انواع لوازم سنگین از قبیل مبلمان و میز ، انواع لوستر ، انواع یخچال فریزر و ساید بای ساید، فرش و…با ماشین های مجهز و با بهترین پرسنل انجام می شود.

حمل اثاثیه منزل به اروپا
حمل اثاثیه منزل به اروپا

انجام تمامی خدمات ارسال بار به اروپا

دانشگاه‌های با رتبه بالا، موقعیت‌های شغلی‌، امکان تجارت و بسیاری موارد دیگر از انگیزه‌های اصلی‌ مهاجرت به اروپا می‌باشد.یکی‌ از مراحل مهم برای حمل و جابجایی‌ هر نوع باری بسته بندی مناسب طبق نیازها و استانداردهای حمل‌و نقل می‌باشد. بسته بندی استاندارد مانع از آسیب دیدگی هر نوع باری هنگام حمل و نقل‌ به اروپا میشود. جدای از آسیب دیدگی، بسته‌بندی غیر استاندارد امکان پذیرش در گمرک و بنادر کشور را پیدا نخواهد کرد و توسط کارکنان گمرک مرجوع میشود. سی‌ تی‌ ‌ام توانایی فراهم کردن هر نوع بسته بندی استاندارد و مناسب را برای مراجعه کنندگان فراهم میاورد.

قوانین فریت بار و ارسال بار به اروپا

در قوانین فریت بار به اروپا، محدودیت هایی وجود دارد و هر مسافرمجاز به همراه داشتن مقدار معینی بار است و به ازای مازاد بار خود باید جریمه هنگفتی پرداخت نماید. بنابراین مشخص شد که اضافه بار به یکی از مهمترین دغدغه ها و مشکلات مسافرین و مهاجرین تبدیل شده است.

پیشنهاد باربری تهران کالا بر به شما برای کاهش هزینه های ارسال بار به اروپا، فریت بار به اروپا می باشد. تنها با برقراری یک تماس پرسنل مجرب ما در محل شما حاضر می شوند و شما را در امر فریت بار به اروپا راهنمایی و یاری می نمایند.

شما می توانید بسته بندی بار، حمل زمینی بار تا فرودگاه، انجام امور گمرکی و صدور بارنامه جهت فریت بار به اروپا را به تیم با تجربه و متعهد باربری اروپا در تهران کالا بر بسپارید.

نکاتی برای فریت بار به اروپا:

برای ارسال بار به اروپا نکاتی وجود دارد که اگر با آن ها آشنا شوید برای شما مفید خواهد بود:

نکات مهم در ارسال بار به اروپا

  1. همانطور که می دانید در ارسال بار به اروپا مراحل کار ممکن است سخت باشد و در این بین نمی توان به هر شرکتی برای باربری به اروپا اعتماد کرد.
  2. سعی کنید برای ارسال بار به اروپا به شرکتی اعتماد نمایید که سابقه این کار را داشته باشد و معتبر و مطمئن باشند.
  3. ارائه بیمه بین المللی از موارد بسیار مهمی می باشد که شرکت های معتبر برای باربری به اروپا آن را ارائه می دهند.
  4. شرکت الوبار با داشتن سال ها تجربه و سابقه در این زمینه حمل بار به اروپا را با بهترین کیفیت برای شما انجام می دهد.

مدت زمان حمل بار به اروپا چقدر است؟

زمان ارسال بار به کشورهای اروپایی یکی از دیگر سوالات رایجی است که تجار و بازرگانان در زمان حمل بار با آن روبه رو می‌شوند. در پاسخ به این سوال باید بگوییم مدت زمان حمل بار به اروپا با توجه به روش حمل و نقل متفاوت است. به طور مثال در صورتی که حمل هوایی را برای ارسال به اروپا انتخاب کنید مرسوله نسبت به سایر روش‌های تحویل داده خواهد شد.

همچنین زمان ارسال بار در روش دریایی به مراتب بیشتر از سایر روش‌های حمل با خواهد بود.

بنابراین اگر قصد ارسال سریع بار به اروپا را دارید، حمل هوایی سریع راه برای فرستادن بار به اروپا است.

ارسال خرده بار به اروپا

خرده بار به کالاهای سبک با حجم پایین گفته می‌شود که برای حمل آنها نیازی به استفاده از تمام ظرفیت وسیله حمل نبوده و حمل آنها در کنار سایر کالاها صورت می‌گیرد.

در شرایطی ممکن است قصد ارسال خرده بار به اروپا را داشته باشید. در چنین مواقعی لازم نیست مرسوله را به صورت دریایی یا زمینی به اروپا ارسال کنید و بهتر است از طریق حمل و نقل هوایی بین‌المللی بارهای کوچک خود را به صورت خرده بار به اروپا بفرستید.

ارسال خرده بار به خارج از کشور یکی از خدمات ارائه شده در پست بین‌المللی پی اس پی می‌باشد. از طریق این سرویس می‌توانید با خیالی آسوده بارهای خود را در کوتاه‌ترین زمان و قیمتی رقابتی به کشورهای اروپایی ارسال کنید.

نوع بسته بندی برای حمل بار به اروپا

جعبه­ های حمل و نقل یا جابجایی از نظر جنس و استحکام متفاوت هستند. انتخاب جعبه حمل و نقل مناسب هنگام تهیه کالاهای بسته بندی شده در جعبه مهم است. جنس، اندازه و نوع بسته بندی به باری که قصد دارید ارسال کنید بستگی دارد.

<yoastmark class=

رعایت نکردن استاندارد بسته بندی، سهل انگاری و بی احتیاطی در پوشاندن کامل کالا و لوازم جانبی باعث آسیب به محموله و آسیب در ارسال محصول به اروپا می­شود. در نهایت علاوه بر خسارات وارده در ارسال کالا به اروپا، کرایه حمل بار به اروپا (هزینه حمل کالا به اروپا) که مشتری می­پردازد نیز به ضرر وی اضافه می­شود؛ بنابراین لازم به ذکر است کلیه مراحل بسته بندی کالاها و ملزومات تجاری باید با دقت و زیر نظر متخصصین انجام شود.

بسته بندی کالا برای حمل و نقل هوایی و ارسال کالا به اروپا باید بر روی پالت چوبی استاندارد و دارای استحکام کافی باشد.

نحوه گرفتن گواهینامه کارگو برای حمل بار

گواهینامه کارگو، سندی بوده که نشان­دهنده نوع و میزان پوشش بیمه در مورد یک کالای معین است. این گواهی برای مطمئن ساختن دریافت کننده کالا به کار برده می­شود تا از سلامت بار خود اطمینان داشته باشد. این گواهی و بیمه برای پوشش خسارت یا آسیب بار در طول فرآیند حمل و نقل ارائه می­شود.

تشریفات گمرکی برای ارسال بار به اروپا

گفته شده که در صورت ارسال هوایی، تشریفات گمرکی بارها را با اسکن اشعه ایکس در فرودگاه ایران بررسی می­کنند؛ همچنین قبل از حمل بار به اروپا از طریق زمینی، پس از انتقال به گمرک غرب تهران، محموله شما توسط سگ موادیاب بررسی و کانتینر برای حمل محموله به اروپا پلمپ می
شود.

حمل بار به اروپا با بهترین و مطمئن ­ترین روش

با توجه به نوع، حجم و اندازه بار شما روش مناسب حمل بار به اروپا توسط شرکت باربری انتخاب می­شود؛ سپس بار و محموله مورد نظر شما در سلامت کامل به مقصد می­رسد. در صورتی که نگران بارهای خود هستید، بهتر است بدانید که شرکت باربری بارهای شما را بیمه کرده و اطمینان می­دهد که در مسیر حمل و نقل کالا مشکلی پیش نمی­آید.

ما می‌توانیم به شما کمک کنیم تا قوانین گمرکی، مدارک و الزامات را برای ارسال محموله خود به اروپا دنبال کنید و مطمئن شوید که ترانزیت گمرکی سریع و بدون تأخیر انجام می‌شود

هزینه ارسال بار به اروپا

بعد از این‌که به طور کامل درباره ارسال بار به اروپا اطلاعاتی به دست آوردید، نوبت به آن می‌رسد که هزینه انجام این عمل را نیز بدانید. به‌طورکلی، هزینه ارسال بار به اروپا به عوامل خیلی زیادی بستگی دارد که برخی از مهم‌ترین آنها، شامل موارد زیر می‌شوند.

تمام فاکتورهایی که در بالا گفتیم، موجب می‌شوند که هزینه ارسال بار به اروپا متفاوت شود. به عنوان مثال، هرچه کالای شما وزن و حجم کمتری داشته باشد، باید هزینه کمتری برای ارسال آن پرداخت کنید. علاوه بر این‌که نوع ارسال بار شما هم باعث تفاوت در هزینه این عمل می‌شود. زیرا گفتیم که روش زمینی، خیلی ارزان‌تر از روش‌های دیگر است.

هزینه ارسال بار به اروپا
هزینه ارسال بار به اروپا

هزینه حمل بار به اروپا چگونه محاسبه می شود؟

قیمت حمل بار به اروپا یکی از دیگر دغدغه‌های تجار و افراد برای فرستادن مرسوله به کشورهای اروپایی است.

به طور کلی هزینه پست خارج از کشور وابسته به عوامل گوناگونی است، بنابراین نمی‌توان نرخی ثابت برای ارسال بار به اروپا در نظر گرفت. در ادامه با برخی از مهم‌ترین فاکتورهای تاثیرگذار بر هزینه حمل بار به اروپا آشنا می‌شویم.

برای استعلام هزینه بار خود کلیک کنید

1-وزن حجمی و جرمی از مهم‌ترین فاکتورها

برای ارسال بار به خارج از کشور هر دو وزن حجمی و جرمی اندازه‌گیری شده و از میان آنها، هر کدام که عدد بالاتری داشته باشد، ملاک تعیین وزن قرار می‌گیرد.

به طور مثال در صورتی که وزن جرمی مرسوله 110کیلوگرم و وزن حجمی 150 کیلوگرم باشد برای محاسبه هزینه حمل بار وزن حجمی در نظر گرفته می‌شود.

وزن جرمی همان وزن حقیقی کالاست که از طریق وزن کردن روی ترازو تعیین می‌شود و وزن حجمی نیز از حاصلضرب سه عدد طول، عرض و ارتفاع بسته و تقسیم بر عدد 6000 یا 5000 به دست می‌آید.

بدون شک هر چه عدد وزن حجمی و جرمی بیشتر باشد، هزینه حمل بار به اروپا بیشتر خواهد شد.

2-فاصله کشور مبدا و مقصد

فاصله میان کشور مبدا و مقصد موضوع مهم دیگری است که بر هزینه ارسال بار به اروپا تاثیر گذار است. معمولا هر چه فاصله میان کشور مبدا و مقصد بیشتر شود این هزینه بیشتر خواهد شد.

بنابراین این که قصد ارسال بار به کدام کشور اروپایی را دارید بر هزینه حمل تاثیرگذار می‌باشد. ممکن است هزینه ارسال بار به انگلیس با هزینه ارسال بار به آلمان متفاوت باشد.

3-هزینه بسته بندی

بسته بندی کالا یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی است که در سلامت بار تاثیرگذار می‌باشد. در شرایطی ممکن است محموله نیاز به بسته بندی مجدد داشته باشد. که در این شرایطی بایستی هزینه بسته بندی را در کنار سایر عوامل در نظر بگیرید.

4-روش حمل و نقل

همانطور که در ابتدای متن اشاره شد برای ارسال بار به اروپا سه روش دریایی، هوایی و زمینی وجود دارد. هزینه حمل بار در هر یک از این روش‌ها متفاوت است.

5-هزینه‌های گمرک

هزینه‌های گمرکی و ترخیص کالا یکی از دیگر هزینه‌های مهمی است که برای ارسال بار به اروپا بایستی پرداخت شود. برای ترخیص کالا لازم است تشریفاتی گمرکی انجام شده و مدارک لازم به گمرک ارائه شود.

هزینه بارگیری و تخلیه بار، هزینه انبارداری، هزینه کسب مجوزها و غیره برخی از مهم‌ترین هزینه‌های گمرکی می‌باشد.

6-نرخ ارز از فاکتورهای مهم هزینه ارسال بار به اروپا

نرخ ارز فاکتور مهم دیگری است که هنگام محاسبه قیمت ارسال بار به اروپا لازم است مورد توجه قرار گیرد. متاسفانه به دلیل نوسانات بالای نرخ ارز در سال‌های اخیر شاهد بروز نوسانات در کرایه حمل بار به اروپا هستیم.

اگر قصد استعلام سریع هزینه حمل بار به اروپا را دارید کافیست با کارشناسان ما در سان لوجستیک در تماس باشید یا از طریق سایت سان لوجستیک هزینه حمل بار به اروپا را استعلام بگیرید.

هزینه‌های ارسال زمینی بار به اروپا چگونه محاسبه می‌شود؟

حمل و نقل بین المللی زمینی یکی از روش‌های کم‌هزینه برای جابه‌جایی محموله‌های مختلف است. هزینه این روش با توجه ‌به موارد زیر محاسبه می‌شود:

نوع بار

نوع بار یکی از مهم‌ترین عوامل مؤثر بر هزینه جابه‌جایی زمینی بار است. محموله‌ها معمولاً از نظر ارزش، جنس و… به دسته‌های مختلف تقسیم می‌شوند. مثلاً هرچه ارزش محموله بیشتر باشد، هزینه جابه‌جایی آن هم بیشتر می‌شود.

وزن بار

با اینکه برای ارسال محموله‌ها محدودیت وزنی وجود دارد، اما خوب هزینه حمل باری که سبک‌تر است به‌طبع کمتر از باری می‌شود که وزن بیشتری دارد.

نوع وسیله نقلیه

در حمل و نقل بین المللی زمینی هم از وسایل نقلیه مختلفی استفاده می‌شود. کامیون‌های کوچک، کامیون‌های بزرگ، تریلر، ترانزیت و… تعدادی از این وسیله‌ها هستند. هزینه باربری با هرکدام از این ماشین‌ها هم متفاوت است.

فاصله بین مبدأ و مقصد

یکی دیگر از مهم‌ترین مواردی که بر تعیین هزینه انتقال زمینی بار تأثیر می‌گذارد، فاصله بین مبدأ و مقصد است. هرچه مسافت بیشتر باشد، هزینه حمل و نقل هم افزایش می‌یابد.

سخن پایانی

در این مقاله از سان لوجستیک، ما به طور کامل درباره ارسال بار به اروپا صحبت کردیم. همان‌طورکه متوجه شدید، ارسال بار از اروپا به ایران و یا از ایران به اروپا، فرایند‌های خاصی دارد که باید همه آنها را بادقت رعایت کنید. به علاوه، گفتیم که روش‌های متعددی برای این حمل بار وجود دارند که مهم‌ترین آنها زمینی، دریایی و هوایی هستند.

شما می‌توانید بر اساس شرایط و هزینه خود، یکی از این موارد را انتخاب کنید. درصورتی‌که شما هم تجربه ارسال بار به اروپا و یا کشورهای دیگر را داشته‌اید، می‌توانید تجربیات خود را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.